מדוע איש SEO זקוק כתיבת תוכן?

כל בעלי האתרים יודעים שקידום אורגני לצד קידום ממומן חשוב מאוד להצלחת העסק והאתר במנועי החיפוש. אך על מנת להתחיל בתהליך הקידום האורגני חשוב שיהיו מאמרי קידום, ללא מאמרים לא ניתן לקדם את האתר במנועי החיפוש השונים ובפרט בגוגל. מצב זה גורם לכך שהאתר שלנו לא ייחשף בפני גולשים שונים ברחבי הרשת הוירטואלית. לכן, אם יש לכם אתר או שאתם מתכוונים להקים אחד כזה, חשוב שיהיה לכם מקדם אתרים שידאג לאתרכם לאורך כל השנה.

מדוע אנשי ה-SEO זקוקים לכתיבת תוכן?

באמצעות כתיבת תוכן הכוללת מילות מפתח בהתאם לתוכן שאתם רוצים לקדם, ניתן לגרום לתנועה גבוהה אל אתר. מקדם ה-SEO זקוק לכמה שיותר מאמרים הכוללים מילות מפתח על מנת לקדם את האתר אורגנית במנועי החיפוש ובמיוחד בגוגל, אשר דרכו מגיעים רוב הלקוחות. באמצעות מאמרי הקידום שמזמין הלקוח לאתר מכותב התוכן, ניתן להגיע לגולשים רבים ברחבי הרשת באמצעות מילות מפתח ממוקדות ואף לגרום לתנועה רבה אל האתר והתעניינות בו. מאמרי הקידום עוזרים לקדם את האתר באמצעות מילות המפתח, כך שתוך כמה חודשים ניתן להגיע לתוצאות טובות ולהופיע בדף הראשון מבלי להוציא כסף על קידום ממומן. באמצעות הקידום האורגני ניתן למצוא אותנו בחיפושי מנועי החיפוש ללא תשלום, כך שכל גולש שמחפש מידע על מוצר או שירות מסוים רואה ישר את האתר.

מקדם אתרים

כמה מאמרי SEO צריך על מנת לקדם אתר?

על מנת לקדם אתר יש צורך באופן קבוע מדי חודש של כמה שיותר מאמרים, זה יכול להיות 10 מאמרים וזה יכול להיות 30 מאמרים. כמות המאמרים תלויה במצב האתר מבחינת קידומו, אם מדובר על אתר חדש שעלה לאוויר יש צורך בכמות גדולה של מאמרים עד שגוגל יזהה את האתר כאתר איכותי שנותן ערך ללקוח. אם מדובר על אתר מקודם שקיים הרבה זמן יהיה צורך בפחות מאמרי קידום מאשר אתר חדש. לכן על מנת לדעת את הכמויות המדויקות של מאמרי ה-SEO  יש צורך להתייעץ עם מקדם האתרים שלכם.

מדוע חשוב שלא יופיעו יתר מדי מילות מפתח?

אם בעבר מאמרי קידום נמדדו בהתאם לחזרה מרובה על מילות המפתח כיום המצב שונה. מאמרי קידום איכותיים ובעלי ערך מוסף מבחינת מנוע החיפוש גוגל הם מאמרים אשר מילת המפתח בהם חוזרת עד 2 פעמים במאמר. חזרה מרובה על מילות מפתח מעבר ל-2 פעמים פוגעת בקידום האתר וגורמת לנזקים לאתר כבדים לאתר לדירוגו באמצעות מנוע החיפוש גוגל, מעבר לכך המאמר עצמו נחשב כמאמר לא איכותי ושאר אינו מוסיף ערך ללקוח. לכן חשוב להקפיד על הנהלים השונים בעת כתיבת מאמרי קידום. כמו כן, חשוב לתת לכותב תוכן מקצועי ומנוסה לכתוב מאמרי SEO וזאת על מנת שכתיבת המאמר תהיה בהתאם לנוהלי הכתיבה וכן תביא תנועה רבה של  גולשים לאתר.

מה תפקידו של איש SEO?

תפקידו של איש ה-SEO הוא לדאוג לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש וכן ברשתות החברתיות. איש ה-SEO דואג לשים לינקים בפורומים, אתרים נחשבים ומובילים שבהם יש תנועה גובהה של לקוחות. באמצעות הלינקים השונים שעוזרים לקדם את האתר של הלקוח, מגיעים עם הזמן גולשים לאתר אשר נכנסים ללינקים השונים הפזורים באתרים שונים. מעבר לכך, איש ה- SEO אחראי על הוספת תוספים לאתר ועל תחזוקתו של האתר מבחינת טכנית ובכלל במהלך כל השנה. אם מקדם האתרים נתקל בבעיה כלשהי הוא מטפל בה וממשיך בעבודתו השגרתית שהיא קידום והבאת תנועה גדולה לאתר.

סגירת תפריט
רוצים לנסות אותי?
אני מבטיח שלא תתאכזבו..

ניתן למצוא אותי גם בנייד 0542946309