יתרונות שאתה חייב להכיר בכרטיס ביקור דיגיטלי מול שאר כלי השיווק באינטרנט

בעידן שבו האינטרנט שולט במדיה התקשורתית ומיליוני אנשים רק בישראל גולשים באינטרנט מדי יום, מבקרים ברשתות חברתיות, מבצעים חיפושים בגוגל, צופים בסרטונים ביוטיוב ומבקרים באינספור אתרים בתחומים שונים – הרי שגם אתם רוצים לגלות נוכחות באינטרנט וככל שהיא יעילה יותר כך ייטב. אחד הדברים המודרניים יותר בתחום השיווק באינטרנט כיום הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי. בעוד מוצרי הדפוס עדיין לא נעלמו מהעולם אך ללא ספק נחלש כוחם בכל הנוגע לפרסום – הרי שכיום כל חלקת פרסום דיגיטלית שניתן לנצלה היא נכס ויתרון על פני המתחרים. על כן כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלכם יהיה משמעותי מאוד עבורכם.

כיצד משווקים את עצמנו באינטרנט?

שיווק באינטרנט הוא חלק הכרחי בכל תכנית פרסום של כל בית עסק היום. ישנן לא מעט שיטות לשווק את העסק, חלקן מתאימות לכל חלק ושיטות אחרות מתאימות לעסקים ספציפיים לפי תחום. קידום אתרים, קמפיין ממומן בגוגל/פייסבוק, פרסום בפייסבוק, פרסום ברשתות חברתיות, פרסום ביוטיוב ופרסום באמצעות תוכן הם רק חלק מטכניקות הפרסום הקיימות. לא משנה באילו טכניקות תחליטו לקדם את עצמכם הרי שכרטיס ביקור דיגיטלי יכול להשתלב עם כל אחד מאלה ורק לספק לכם רשת נוספת ללכידת לקוחות. לעתים רבות ניתן להשתמש גם בכרטיס הביקור בלבד להצגת פרטי העסק, השירותים, המוצרים ועוד.

מהו כרטיס דיגיטלי ומה יש בו:

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה משמש כמעין תשתית פרסום שלכם באינטרנט. במקום אתר אינטרנט ניתן בעלויות מופחתות בהרבה להציג כרטיס ביקור שלכם – באינטרנט. תוכלו לקבל דומיין משלכם להעלות אליו את הכרטיס שלכם ולהציג בו את פרטי העסק שלכם, תמונות, סרטונים, לוגו העסק, פרטי יצירת קשר, כפתורי קיצור לרכישה מהירה או הגעה אליכם דרך WAZE ועוד. למעשה תוכלו להשתמש בכרטיס הזה במקום כרטיס ביקור פיזי שאף אחד לא באמת שומר היום והוא גם לא יתפוס לכם או לחבריכם מקום בארנק או בכיס. תוכלו לשתף את הקישור לכרטיס שלכם בקלות דרך הודעות SMS ואפילו בהודעות אוטומטיות של אי זמינות (במידה ואתם בפגישה או בביצוע עבודה כלשהי בשטח ולא יצא לכם לענות למשל). כמו כן תוכלו לבצע שינויים ועדכונים לפרטי העסק מכל מקום ובכל זמן.

מדוע הוא כל כך פופולרי היום?

  • הכרטיסים הללו מאוד פופולריים כיום כיוון שמרבית האנשים נמצאים היום באינטרנט, ברשתות החברתיות ובסמארטפונים. תארו לכם שבמקום לחלק כרטיס ביקור פיזי לקולגה שלכם או לקוח פוטנציאלי – תוכלו לשתף אותו בקישור בהודעת SMS שבלחיצה עליו הוא רואה את כל הפרטים על העסק שלכם בצורה מותאמת רספונסיבית (כלומר מותאמת לגלישה בסלולר) ולראות את פרטי יצירת הקשר אתכם, את העמודים שלכם ברשת, כתובת האתר שלכם, מידע על השירותים והמוצרים שלכם ואפילו עם אפשרות לבצע הזמנה אונליין מכם במידת הצורך. ניתן אפילו לצרף טופס למשיכת לידים בכרטיס הביקור שלכם. כל הפונקציות הללו לא קיימות בכרטיס הביקור הפיזי המצומצם ואינן מצריכות מאותו אדם לשמור את הכרטיס כדי לחזור אליו לאחר מכן.

כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי

עם איזו חברה לפתוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם?

  • ישנן לא מעט חברות המציעות לכם לפתוח אצלן את כרטיס הביקור הדיגיטלי העסקי שלכם. אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים במערכת שקל מאוד ללמוד אותה ולתפעל אותה. אתם רוצים תבנית איכותית שמעוצבת בצורה נינוחה ואתם רוצים מערכת מתקדמת עם אופציות רבות שתוכלו להשתמש בהן. כך למשל תוספות של כפתורי קיצורי דרך מעוצבים, ניווט נוח לגולשים בכרטיס הביקור שלכם, הוספה של רכישה מהירה, עיצובים שונים לבחור מהם, טופס לכידת לידים ועוד

היו חברותיים. שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
רוצים לנסות אותי?
אני מבטיח שלא תתאכזבו..

ניתן למצוא אותי גם בנייד 0542946309