האם כדאי לכתוב בעצמנו או לשכור חברת תוכן מקצועית ?

האם כדאי לכתוב בעצמנו או לשכור חברת תוכן מקצועית ?

קופירייטינג

למילים יש כוח את זה כולנו יודעים. אולם לא רק לאלה שיוצאות לנו מהפה יש כוח אלא גם אלה שאנו כותבים ואנשים אחרים קוראים. האינטרנט מלא בגירויים שונים, פרסומות, דפי נחיתה, אתרים, מיילים ואינספור הצעות שאמורות למשוך את עיני הלקוחות. כל התכנים הללו בבסיסם נקראים "קופירייטינג" כלומר כתיבה שיווקית לאתרים.

כיצד הכתיבה השיווקית קשורה אליכם?

אם יש לכם אתר אינטרנט לעסק שלכם או אתר בבנייה אתם מתכוונים ככל הנראה לשווק את מוצרי ושירותי העסק דרך האתר שלכם. כל דבר באתר שלכם, בתשתיות השיווק שלכם ברשת (דף פייסבוק, מאמרים שאתם מעלים לרשת ועוד) קשורות בקופירייטינג. כתיבה שיווקית לאתרים הנה מקצוע לכל דבר ויש אנשים שמתמחים בזה ומתפרנסים ממנה במשרה מלאה. כדי לשווק את עצמכם תצטרכו תכנים ייחודיים, איכותיים ושיווקיים.

האם כדאי לכתוב בעצמנו או לשכור חברת תוכן מקצועית?

אם ניחנתם ביכולות כתבה והבנה בעולם השיווק תוכלו לכתוב את התכנים שלכם בעצמכם, כוללי התכנים השיווקיים לדפי הנחיתה שלכם והמודעות שלכם בקמפיין הממומן שלכם בגוגל/פייסבוק. בהנחה שאין לכם זמן/סבלנות/יכולת לעשות את זה בעצמכם או שאתם מעדיפים להשאיר את זה בידיים מקצועיות יותר כדאי לשכור קופירייטר או חברת תוכן מקצועית יותר לביצוע העבודה.

כמה זה עולה לי?

המחיר של כתיבה שיווקית משתנה לא רק בהתאם לחברת התוכן אלא גם לסוג התוכן שאתם צריכים, כמות, אופן התשלום, אפיון העבודה שאתם צריכים, תיאום הציפיות מולכם ועוד. השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר לשירותי קופירייטינג וכתיבה לעסק שלכם.

סגירת תפריט
קחו את העסק שלכם
צעד נוסף קדימה
השאירו פרטים ומייד נדבר..