למה לא כדאי לפנות לקבלן משנה מחול

עבודה במיקור חוץ היא דבר מקובל וחשוב בחברות הדיגיטל. מדובר למעשה בשירות חיצוני המתקבל על ידי איש מקצוע שאינו קשור לחברה והוא חשוב בעיקר כאשר לא רוצים לאבד לקוח, כאשר יש מצוקת כוח אדם זמנית או כאשר רוצים להרוויח עסקה מסוימת ודרוש ידע מקצועי שאין בתוך החברה (לדוגמה בניית אתר הכוללת מערכת מסובכת אותה בוני האתרים בחברה לא מסוגלים לבנות). מכאן מתחילים לחשוב על סוג שירותי החוץ שהחברה מחפשת והאם כדאי לפנות לשירות בחו"ל או לשירותי מיקור חוץ כחול לבן כאן בארץ.

יתרונות השימוש בקבלן משנה כחול לבן:

  • תקשורת – קודם כל תקשורת. אדם ישראלי מדבר עברית יכול לספק שירותים בשפה העברית ללקוח שלכם מה שישפר את התקשורת ותיאום הציפיות בין הצדדים ויוביל לעבודה סופית שהלקוח באמת רצה ללא אי הבנות.
  • לפרנסה אדם מישראל – חשוב לספק פרנסה לישראלים החיים במדינת ישראל ולתרום חברתית לנושא התעסוקה, עידוד עצמאיים לעבוד ולספק עוד מגוון פתרונות תעסוקה לאנשים שזו הדרך היחידה שלהם להתפרנס.
  • מחויבות – איש מקצועי ישראלי יהיה מחויב לכם יותר לפרויקטים שלכם ולהצלחה שלכם. הוא יודע שאם הוא ייתן שירות מעולה הוא יקבל מכם עוד פרויקטים ועבודה.
  • הסכם עבודה – עם נותן שירותים ישראלי קל יותר להכין ולעגן פרטים בהסכם עבודה ברור בעברית, ללא מרחק גיאוגרפי וניתן לאכוף את הנושא יותר בקלות.

חסרונות קבלן משנה מחו"ל:

יש חסרונות קבלן משנה מחו"ל בעיקר בתחום התקשורת והמחויבות. עובד מחו"ל יכול לקבל הזמנות ופרויקטים מכל רחבי העולם ולכן אין לו בעיה לקחת גם לקוחות לעצמו ול"גנוב" לכם אותם תוך שהוא מציג את העבודה תחת השם שלו. זאת ועוד שהסכם עם נותן שירותים מחו"ל יהיה מסובך יותר לארגן וגם רוב נותני השירותים לא מוכנים לחתום עליהם. תקשורת היא מרכיב חשוב בין נותן השירות ללקוח שלכם ולא כל לקוח ישראלי שלכם יוכל לתקשר עם נותן השירותים שלכם באנגלית ברמה גבוהה, לא תמיד זה יהיה נוח ללקוחות וגם יחשוף את העובדה שאתם משתמשים במיקור חוץ לספק את השירות.

מיקר חוץ מחול
סגירת תפריט
רוצים לנסות אותי?
אני מבטיח שלא תתאכזבו..

ניתן למצוא אותי גם בנייד 0542946309